Header Ads

Cerita minda

Cerita Minda ICT - Blog sudah berubah arah?

Selepas seketika, saya berasa amat gembira kerana dalam bulan-bulan sebelumnya saya telah banyak mendapat pengetahuan dan pengalaman dalam pempelajari kaedah blogging ini.

Walau pun begitu, swya masih merasakan ilmu yang ada belum cukup lagi dan kadang-kala berasa sepatutnya banyak lagi boleh saya buat dengan penulisan saya ini.

Sedar tidak sedar, blog ini sudah sedikit sebanyak berubah arah kepada blog berteraskan ICT kepada blog peribadi saya. Dan kadang-kala ada yang langsung tidak melibatkan ICT. Maka patut ke saya kekalkan nama MINDAICT?

Satu persoalan lain pula, saya berasa saya mahu menulis tentang produk-produk yang boleh saya promosi dan jual. Patutkah saya masukkan saya dalam blog ini atau buka blog baru?

Apa pendapat anda?

No comments

Terima kasih.