Header Ads

Bagaimana membuat virus - trojan

Saya sebenarnya sudah ditanya berulang-ulang kali oleh rakan-rakan sekiranya saya pandai membuat virus komputer. Pendapat saya sehingga hari, saya masih agak keberatan untuk bercerita mengenai virus ni sebab ia hanya mendatangkan petaka kepada orang lain. Lagi pun ada banyak cara sebenarnya untuk membuat sebuah virus. Tapi memandangkan saya di minta juga oleh seorang rakan baik untuk berkongsi maka saya akan cerita serba sedikit bagaimana kita boleh buat virus ini.

Perlu diingatkan apa yang saya tulis di sini hanyalah sebagai suatu perkongsian maklumat. Tidak ada niat yang lain. Sekiranya tulisan ini mendatangkan khuatir kepada anda, saya cadangkan anda mula pertimbangkan untuk menggunakan Linux supaya anda memperoleh ketenangan yang amat mudah.

Untuk tujuan ini, kita akan gunakan satu program khas untuk mencipta virus. Program yang dimaksudkan ini namanya PINCH. Ia merupakan sebuah software yang diciptakan untuk menciptakan virus trojan. Kita tidak perlukan pengetahuan pengaturcaraan untuk menggunakannya. Arahannya amat mudah dan 'straight forward'

Dengan PINCH ini, kita boleh ciptakan pelbagai-bagai virus yang boleh menghindar jejakan antivirus.

Jangan tanya saya di mana nak dapatkan program ini. kalau anda mahu, anda perlu cari sendiri ya.

Loading image

Click anywhere to cancel

Image unavailable

No comments

Terima kasih.